اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق محروم در شاهرود

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود از اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به همت بسیج جامعه پزشکی شاهرود به منطقه محروم ابر شاهرود اعزام خبر داد.

علی عجم نوروزی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان سمنان گفت: در گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد امام عصر(عج) اکیپ بهداشتی درمانی به منطقه محروم روستای ابر بخش بسطام شاهرود اعزام شد.

وی افزود: این اکیپ بهداشتی درمانی شامل پزشک عمومی،کارشناس مامایی،کارشناس بهداشت خانواده،کارشناس روانشناس و تزریقان بانوان و آقایان و داروخانه بود که به منطقه اعزام شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در مدت حضور بیش از 10 ساعت این اکیپ در روستای ابر بیش از 280مورد ویزیت پزشک انجام و کلاس آموزش بهداشت دهان و دندان برای 70نفر و 68 مورد ویزیت مامایی انجام شد.

عجم نوروزی تصریح کرد: بسته بهداشتی خمیر دندان و مسواک و بورشورهای بهداشتی نیز بین اهالی روستا توزیع و 100 مورد ترزیقات انجام شد.

وی با اشاره به صدور بیش از 340 نسخه و تحویل دارو به بیماران گفت: تمام این خدمات رایگان به روستائیان منطقه ابر رائه شد و حتی 10 مورد نسخه نیز در شاهرود تهیه و برای بیماران ارسال شد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود با بیان اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم یکی از رسالت های بسیج و سپاه است اظهار کرد: کمک به بهبود بهداشت و درمان جامعه در کنار سایر فعالیت های عام المنفعه در جهت رفع محرومیت و تاکیدات رهبر انقلاب بر کمک به محرومان انجام می شود و امیدواریم مورد رضای خدا و مردم عزیز قرار بگیرد.






برچسب ها : بسیج جامعه پزشکی  ,